cikserai gila







cikserai gile?? kenapa pulak dengan entry kali ni?? ye!! memang betul pon.. cikserai gila. tapi cikserai bukan la gila berkaitan mental. tapi cikserai gila blogwalking. ahahaha. seronok tau bila blogwalking ni. banyak info yang cikserai boleh dapat. kadang kadang cikserai pergi bertapa kat blog otai carik ilmu. camane nak bagi blog cantik, camane nak kasi up traffic. maklum la. blog cikserai ni kan blog cap ayam. tak ramai sangat yang sudi jenguk blog cap ayam ni. tapi kepada semua yang dah jenguk blog cap ayam cikserai ni, terima kasih tau. jangan luap lupa datang lagi!! nanti cikserai belanja korang makan serai eh. ok lah selamat malam semua!! semoga mimpi indah..

5 comments:

  1. x pe klu gila blog walking..dpt up traffic kan2:D

    ReplyDelete
  2. xboleh menulis hentak sikit tabung buluh cik serai kat iklan nuffnang,ikut syarat(kalo pernah baca) nuffnang melarang meletakkan perkataan atau ayat yg menyuruh atau membawa maksud orang klik iklan itu.harap maklum

    ReplyDelete
  3. Dc::
    betul2

    najib::
    tq bgtau..huhuh..cikserai baru tau ni..

    ReplyDelete
  4. ingan kan gila yang betul2..hehehe
    http://nizamullah.blogspot.com

    ReplyDelete