cikserai pemalas



eh. kenapa ni cikserai?? ntah la. cikserai pon tak tau kenapa entry kali ni tajuk macam tu. hish. ni tak boleh jadi ni. ada apa-apa masalah ke cikserai?? takde la. cikserai ok je. sebenarnya cikserai dah penat. hari ni hari ketiga cikserai serang jenguk blog orang dengan aktif sekali. sehingga mata cikserai dah jadi macam ni . sekarang ni cikserai nak berehat sekejap. kesian kat incek pakwe. diabaikan je hari ni. mesti sekarang ni incek pakwe  sebab cikserai tak endahkan incek pakwe. 

 maafkan cikserai ye incek pakwe! 







3 comments:

  1. ni apa cita yang jadi malas ni..tidak makan ubat rajin ke?kat blog saya ada jual..hehehe
    kasihan encik pakwa..sabar..perempuan..emosi selalu terganggu..hehehe

    ReplyDelete
  2. jgn la letak gambo hippo cikserai...

    ReplyDelete
  3. nizam omar::
    malas dan cikserai xdpt dipisahkan.heee mmg ksian pon..tp xpe la..skali skale..len kali buat lagi.ahahaha

    paksi kejahatan::
    hee..hyppo tu comel la..same comel macam cikserai..ahahahhaa *ayat perasan*

    ReplyDelete