jamuan mata di malam hari










nanti bila cikserai ada anak, nak cari jugak la baju macam ni. baru senang. anak pon tak kena culik. tapi kalau cikserai kena culik, camane??
 

ni tak tau nak cakap ape

walaupun awak camni, saya terima awak seadanya
nice skirt

use only what you need

agak agak, ni kat mane??

batu belah batu bertangkup. makan lah aku

inlah nasib bile takde "geng"

sanggupkah anda??

awak jangan la nanges lagi eh..

awak..kita jadi matchmaker nak??

apalah dosa aku kat korang..

ayam ape ni??

baru cikserai tau, senang je buat jalan ni 

tic tac toe jom!!

CJ7??

diorang tengah buat apa ni??

kreatif

dan ini untuk semua yang sudi tengok gambar-gambar ni

3 comments:

  1. tang pad muka brad pitt tu ada di pasaran tak

    ReplyDelete
  2. aku teringin nak main xo tu pakai chase.. haha

    ReplyDelete