kisah tragis korban

wah. tajuk kali ni. bukan main lagi eh cikserai. tajuk ni takde kaitan pon dengan ape yg cikserai nak tulis taip ni . ni adalah kisah cikserai dikorbankan oleh mereka yang  akan cikserai  . mau bukti? nah amek ni tengok. 

nampak tak cikserai kat tengah tu?

dah percaya belum?  cikserai tahu, cikserai ni ramai peminat. tapi ramai yang segan nak bagitau. takpe. cakap je. cikserai ni open bila masuk bab minat-minat ni. tapi sebelum tu, cikserai nak mintak maaf la ye! sebab cikserai dah ade incek pakwe 

sebenarnya cikserai nak cerita pasal kerang rebus ni. tapi bukan kerang rebus ni tau. tadi masa cikserai tengah jalan-jalan hantar serai kat blog orang lain,tiba tiba cikserai jumpa kerang rebus ni. so, cikserai singgah la kejap. berehat. mana lah tau kot kot dapat makan kerang rebus lagi kan. eh! bila masa ko nak cerita ni cikserai?  

oh! sori sori. eh. dah lupa lah.nak cerita pasal apa eh tadi?  nanti cikserai sambung lagi eh cerita ni. cikserai dah gatal gatal ni makan kerang rebus tadi 

3 comments:

  1. fathiah:: hee..laen kali ye..cikserai rebus byk2..nnti pos kt sane :)

    ReplyDelete
  2. sebab makan colek kerang semalam, terus kena cirit birit.. nasib tak batal puasa asyik kuar masuk jamban je..hehe

    ReplyDelete