terima kasih innit

                         

terima kasih innit!! 
 hanya itu yang mampu cikserai luahkan sekarang ini. walaupun cikserai masih baru lagi dalam dunia blog ni, tapi ada jugak orang yang sudi untuk menjenguk blog cap ayam cikserai ni. kerana innit jugak, bilangan pengunjung yang datang cari serai singgah ke blog cikserai ni bertambah. walaupun tak banyak seperti blog-blog glemer yang lain tapi cikserai bersyukur. alhamdulillah 

dan terima kasih jugak pada kawan kawan yang sudi ikut blog cap ayam cikserai ni.orang pertama yang ikut blog cikserai ni adalah incek nizam omar. lepas tu, cikserai dah tak ingat dah. ingatan tak barapa nak kuat. maaf ye! cselagi cikserai ada, cikserai akan terus berusaha bagi memastikan seraiaddicted.blospot.com terus bernafas di alam maya ini. dan semestinya cikserai memerlukan pelukan sokongan rakan-rakan yang lain. 

cikserai budak gadis baru belajar. kalau ada salah tolong tunjukkan.

ikhlas dari hati cikserai. terima kasih semua! 

3 comments:

  1. Cik Serai.. Tenkiu jugak sebab follow Belog Ini Tentang Hati.. ^__^

    Mudah-mudahan cik Serai terus sukses


    dan tak lupa jugak..


    Selamat Berpuasa!!! \(^____^)/

    ReplyDelete
  2. eh..itu saya..saya menang moto!
    xkan terima kasih..bagi lah award ke..duit raya.Terima kasih kembali!
    nanti nak buat blog nama serai wangi lah..boleh?hehehe

    ReplyDelete
  3. Belog Ini Tentang Hati::
    samesame folow :) timekaseh atas semangat yg diberi..slmt puasa jugak.jgn ponteng tau!! :)

    nizam omar::
    ha btul la tu incek..ahahaha..buat masa ni timekaseh je yg cikserai mampu..nnti bole la buat group serai lak..ahahahha

    ReplyDelete