buffered earnings pertama

allhamdulillah..sangat seronok cikserai rasa.. first time dapat BE..syukur sangat sangat. maklum la.. cikserai ni baru lagi dalam dunia blog ni.. usia blog ni baru 1 bulan, 3 minggu dan 4 hari.. tempoh cikserai join nuffnang pulak, 17 ogos 2010..kira sendiri la eh berapa lama.. cikserai seronok sangat ni..

alkisahnya petang semalam..masa jenguk seraiaddicted ni, cikserai nampak ada iklan comel dari airaisia..ni ha..


pastu saje la menggatal tengok kat akaun nuffnang, sebab iklan ni tetap tak bergerak walaupon cikserai refresh banyak kali. tibe tibe nampak benda alah ni pulak..amek ko..terkejut cikserai..hehehe


yang ni cikserai takmau tunjuk current earnings..malu..sebab sikit je..baru semalam dapat BE ni..

notakaki 1:: timekaseh nuffnang bagi BE kat cikserai
notakaki 2:: timekaseh jugak pada semua pencinta cikserai yang sudi melawat seraiaddicted
notakaki 3:: doakan cikserai dapat lagi banyak BE pasni eh!

14 comments:

  1. tahniah...
    mcm manela nk tgkatkan ea??
    ajar sy..
    xpndailaa... =)

    ReplyDelete
  2. best2..ajar ckit mcm mna nk dpt..x dpt2 lg ni..

    ReplyDelete
  3. dah dpt adiahkan? ok terima kasih..

    >lega<

    ReplyDelete
  4. tahniah..
    dedin xpernah lgi dpt be tu..
    sob...sob..
    jelez lah mcm ni..
    hihi

    ReplyDelete
  5. tahniah...lama tak singgah.Apa rahsianya...kongsi2 lah..

    ReplyDelete
  6. teruskan berblog ek cik serai...

    oh mase kite kenal2 dulu tue kamu baru aktif berblog ek

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    ReplyDelete
  7. Mahu belajar macam mana cara dapatkan B.E dari Nuffnang.Join my red eyes Team.Bukan team klik2 Nuffnang ye..

    Sertai kami..kat blog saya..

    ReplyDelete
  8. congratzz...wah dasatlah cikserai baru 1 bulan dah dpt BE. kita dah berbulan tak merasa lagi. huhuhu

    ReplyDelete
  9. wah.. hebatnya.. baru je blogging dah dapat BE .. akak setahun baru dapat .. kongsi tips boleh??...

    ReplyDelete