duit tabung dari nuffnang bertambah






selamat pagi semua!! heee..hari ni cikserai sangat seronok..sebab?? duit tabung dari nuffnang da bertambah. walaupon tak banyak, tapi cukup la untuk cikserai yang baru nak bermula dalam dunia blogging ni.

selalunya cikserai check earnings ari isnin. sebab cikserai penah baca kat blog sape ntah, lupe lak.. dia cakap nuffnang akan update setiap ari isnin. tapi da dua minggu cikserai jenguk akakun akaun nuffnang cikserai, tapi earning tetap tak bertambah. hmmm.. nak kate takde ads kat cikserai punye blog, ade je yang duk bersantai kat sini..takpe la..mungkin lambat sikit kot..

tadi baru je cikserai tergerak ati  mau tengok kat nuffnang..mane la tau kalau kalau da update kan. kalau takde, mau merajuk dengan nuffnang. heee..

tapi...

alangkah terkejutnya cikserai..heee..duit da bertambah..yeay!!..

ha..banyak ni je..tapi ok la kan!


notakaki 1:: cikserai join nuffnang da sebulan..tapi aktif tak cukup sebulan lagi..
notakaki 2:: doakan semoga cikserai dapat BE lak pasni eh!

13 comments: