ayam yang bangang

masa tengah nak post entry ni..hati tengah mendidih.geram! bukan geram dekat orang, tapi geram kat ayam. orang tangah syok online, sibuk buat bising. kalau nak bertelur, bertelur la diam diam. ni sibuk nak bertelur dalam rumah orang, pastu siap buat havoc lagi. bajet best la tu!menyusahkan orang ade la.

*ayam ni kepunyaan ayah.sayang sangat nak sembelih.pastu menyusahkan orang

*out..mahu kejar ayam.

kepada ayam..
kalau aku dapat kau kejap lagi, siap la kau!aku sembelih buat ayam percik nanti!




<--- kalau suka entry ni, klik la

6 comments:

  1. bila dah siap ayam percik tu nanti, jangan lupa hantar ke sini ya.. ;)

    ReplyDelete
  2. dengan ayam pun nak bkira, saman je kat court

    ReplyDelete
  3. haha!!
    biasalah ayamm..
    bertelur sebijik, riuh sekampungg..

    ReplyDelete