jom jom jom! jom heboh heboh ngan umie!

hari ni kita jalan jalan ambil angin di dataran syahbandar kuala terengganu. ari ni kan ada jom heboh kat sini. first time lepas jom heboh wujud.  cikserai pergi ngan best friend cikserai.namanya umie. kat sini jugak, ikserai nak tempek muke dia kat sini. hahahhaha. bila dah lama berdiri , serius penat sebab ramai orang.sempat gak tengo kamal adli dengan shah jazle. pastu tomok ngan akim. malas la nak taip panjang panjang. kita layan gambar pulak ye!
kami dah penat..

ni la umie. comel kan! ni time nak balik da. 

dan ini cikserai yang semakin gemuk...

syah jazle & kamal adli

umie & irfan. 

tomok & akim. tadi diorang nyanyi sume lagu baru. best!!

tomok!!!! jerit sorang budak perempuan kat sebelah cikserai. amat menyakitkan telinga!

akim yang comel!

eh! tomok lagi!

umie yang kecik.hahahaha

cikserai yang errrrr...

kami lagi!

*notakaki:: gambar tak tersusun. malas nak adjust. sorry!

terima kasih nuffnang!!

terima kasih nuffnang sebab terus bagi ads untuk seraiaddicted walaupun sekarang ni dah tak berapa aktif menaip entry. mungkin untuk bagi semangat baru pada cikserai untuk terus berblog.

terima kasih!