pertama kali dalam hidup cikserai

hari ini hari selasa. tapi apa yang istimewanya hari ini?bagi orang lain, mungkin ada yang rasa istimewa, dan mungkin juga tak ada yang rasa istimewa. istimewa apa pulak ni? haaa.itu terpulang la pada masing masing kan. tapi bagi cikserai hari ni sangat istimewa sebab cikserai dapat merasai satu pengalaman baru.

sebelum ni cikserai selalu rasa takut nak cuba aktiviti ni. tapi tadi, cikserai kuatkan semangat, cekalkan hati, tenangkan minda dan isi jugak borang tu. borang apa? heeee...malu la cikserai nak cakap. sebenarnya cikserai isi borang nak derma darah tadi. serius berdebar tadi. isi borang pon tangan shaking. hahahaha. mesti kamu rasa cikserai penakut kan?? tapi..cikserai mengaku la memang cikserai takut dengan benda benda yang berkaitan medikal ni. :)

nak dijadikan cerita, cikserai terjerit kot masa mula mula MA nak ambik darah.malu kot. siap buat muka lagi. orang lain cikserai tengok ok je. hish malu malu. pastu cikserai siap bagitau lagi kat MA tu, sakit. hahahahaha..cikserai rasa la kan. hampir semua medical staff yang cakap dengan cikserai, cikserai akan tanya sakit ke tak. harap badan je besar. tapi petakut.

akhirnya cikserai berjaya jugak melalui detik detik yang mencemaskan. tapi serius, sekali pon cikserai tak tengok masa nurse tu cucuk jarum kat tangan cikserai. scary kot!!!

*nota kaki:: cikserai nak letak gambar tadi.tapi internet slow pulak. tensennya!!

tempoh sebulan makin hampir dan cikserai??

malam ni, tajuk entry cikserai agak pelik cikserai rasa. dah lama cikserai tak singgah blog ni. dah tak tau nak buat karangan apa kali ni. maaf kalau kamu rasa ayat cikserai asyik sama je dengan entry entry cikserai sebelum ni. cikserai sebenarnya tengah tension buat proposal. due date ari isnin ni. cikserai tengah buat proposal berkaitan herba. maklumlah. sekarang ni cikserai jadi trainee kot kat tesdec, bukit kor.

cikserai duduk kat tesdec ni dah hampir sebulan. masa mula mula sampai tu, rasa agak scary jugak la. ye la..tempat ni gila jauh dalam hutan. tak banyak rumah kat kawasan tesdec ni. nak makan pon susah. cikserai selalu makan tom yam je..tak pon kari.. sesiapa yang rasa cikserai makan sedap, sila jangan jeles ok! itu semua hanyalah mee segera. huhuhu

kedai makan kat dalam tesdec 1 je. tu pon selalu takde stok makanan. serius kurus cikserai duk sini..
ish..nak cite panjang lagi..tapi malas la nak taip..lain kali lah ye!selamat malam sayang!

jom kita layan jiwang pulak kali ni..

kali ni cikserai tak mau taip panjang panjang la.. cikserai nak kamu layan je lagu ni ok!



dadali - di saat aku mencintaimu

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta