tempoh sebulan makin hampir dan cikserai??

malam ni, tajuk entry cikserai agak pelik cikserai rasa. dah lama cikserai tak singgah blog ni. dah tak tau nak buat karangan apa kali ni. maaf kalau kamu rasa ayat cikserai asyik sama je dengan entry entry cikserai sebelum ni. cikserai sebenarnya tengah tension buat proposal. due date ari isnin ni. cikserai tengah buat proposal berkaitan herba. maklumlah. sekarang ni cikserai jadi trainee kot kat tesdec, bukit kor.

cikserai duduk kat tesdec ni dah hampir sebulan. masa mula mula sampai tu, rasa agak scary jugak la. ye la..tempat ni gila jauh dalam hutan. tak banyak rumah kat kawasan tesdec ni. nak makan pon susah. cikserai selalu makan tom yam je..tak pon kari.. sesiapa yang rasa cikserai makan sedap, sila jangan jeles ok! itu semua hanyalah mee segera. huhuhu

kedai makan kat dalam tesdec 1 je. tu pon selalu takde stok makanan. serius kurus cikserai duk sini..
ish..nak cite panjang lagi..tapi malas la nak taip..lain kali lah ye!selamat malam sayang!