kegilaan baru!

selamat bertemu lagi rakan rakan bloggers! hehehe. ada lagi ke yang kenal cikserai? tapi cikserai rasa mesti dah ramai yang lupa akan kewujudan cikserai kat alam maya ni. tak apalah kan. nak buat macam mana. dah kita yang selalu menghilang kan!.

ok. apa yang kegilaan baru tu eh?

hari tu, lepas telefon bimbit kesayangan cikserai menjadi gila dan membunuh diri, akhirnya cikserai telah menemui cinta baru iaitu telefon bimbit yang menggunakan android..dan dari situlah, bermulanya eksplorasi terhadap dunia baru dalam hidup cikserai. hampir semua apps cikserai download dan cuba. bila tak suke!!! uninstall la jawabnya. hehehe. tapi ada jugak yang melekat dihati cikserai.

inilah dia!!


bila dah kenal dengan apps ni, cikserai jadi gila ambil gambar. habis semua nak masuk instagram. hahaha meroyan sorang diri!

dan inilah dia kegilaan baru cikserai :)

kepada sesiapa yang ada akaun instagram, sila lah follow cikserai ye! carik je " cikserai"

babai, jumpa lagi!

1 comment:

  1. hahaa aku ada smartfon juga
    tapi tak berapa smart nak pakai.. tak bape pandai sebenarnya

    ReplyDelete