Rahsia Perniagaan Cupcake Dibongkar!

Tahukah Anda Kebanyakan Perniagaan Cupcake Di Rumah Sangat Lumayan?

Kenapa ya? Sudah tentu.

1. Anda tidak perlu membayar sewa kedai.
2. Anda tidak perlu mengeluarkan kos untuk pemasaran.
3. Anda tidak perlu peralatan yang mahal. Gunakan sahaja apa yang ada dirumah.
4. Dengan Internet, anda boleh mendapat pelanggan yang tidak putus.
5. Setiap bulan pasti ada orang yang melangsungkan majlis perkahwinan dan pertunangan.

Ini adalah antara sebab perniagaan cupcake sangat lumayan. Dan sesiapa sahaja boleh melakukannya walaupun tanpa pengalama perniagaan.

Anda tidak perlu berkursus untuk menjadi seorang usahawan surirumah. Apa yang best, ia
langsung tidak menganggu tugasan sebagai surirumah atau kerjaya anda.

Panduan Bisnes Cupcake Dari Rumah
-----------------------------------

Puan Shida merupakan seorang usahawan surirumah. Dengan bermula secara kecil kecilan,
perniagaan beliau kini mula dikenali di sekitar
Kuala Kangsar dan seluruh Malaysia.

Beliau mendedahkan bagaimanakah untuk memulakan
bisnes Cupcake dari rumah berdasarkan pengalaman beliau.

Beliau menjana pandapatan sehingga 4 ANGKA menerusi perniagaan cupcake dari rumah ini.

Anda boleh mendapatkan CD Panduan ini menerusi
laman web ini 

Ia boleh mempercepatkan proses pembelajaran anda.

Menerusi CD tersebut, beliau akan menunjukkan

1. Bagaimana membuat kek.
2. Bagaimana membuat krim icing.
3. Mewarna Krim.
4. Membuat dekorasi.

Dan banyak lagi. Ia memang satu panduan lengkap buat mereka yang ingin memulakan bisnes
cupcake dari rumah secara part time.

Dapatkan segera! Klik sahaja link ini.

Semoga ia memberi manfaat kepada anda.

Semoga berjaya!

alkisah kek lapis yang berlapis lapis


assalamualaikum semua! ade lagi ke yang jenguk blog cikserai ni.maklumla da lama tak kemaskini.hoho tapi harap harapnya ade la ye walaupon sorang. terima kaseh awak!! ok cukup untuk intro.
berbalik kepada tajuk asal entry ini.kek lapis yang berlapis lapis? iye la.da namanya pon kek lapis.mesti la berlapis lapis kan. sebenarnya taknak la cerita panjang. cuma nak bagitau yang cikserai dah berjaya buat kek lapis sarawak!!! dua kali ok! bukan sekali tau.

masa pertama kali buat, bulan puasa baru ni. saja nak mencuba. alhamdulillah menjadi. walaupon penat menunggu kek lapis tu nak masak. hampir empat jam tau.patut la yang jual kat kedai harganya boleh tahan. cara nak membuatnya pon memerlukan kesabaran yang tinggi.

ini adalah hasil kek lapis yang pertama cikserai buat.




kek lapis yang kedua hasilnya pon ok. kali ni buat untuk jamuan hari raya di balai raya kampung cikserai jumaat baru ni. setiap tahun biasanya mak cikserai akan buat agar agar tapi untuk tahun ni, cikerai cakap "buat la kek lapis." dan mak pon setuju.tapi cikserai dengan adik la yang gigih membuatnya. tapi bila bab membakar, tinggal la cikserai sorang diri tunggu depan ketuhar tu.dan hasilnya? kek lapis ni lagi lembut dan warnanya lagi cantik. cikserai suka sangat. sangat berbaloi bila menunggu terlalu lama.


bila dah bawak kek lapis tu ke balai raya, mak cakap orang tanya beli ke? mak cakap la anak dia yang buat. hehehe nampak sangat dah boleh jual kek lapis cikserai tu. dan petang tu mak cakap kek lapis habis! wah sukanya!
 
inilah rupa kek lapis yang cikserai buat kali kedua.. 





oh ya. selepas raya ni kan, perut cikserai pon dah bertukar jadi macam kek lapis.hahaha.akibat banyak sangat makan. haish. nak diet tapi.... nanti la dulu.hahaha alasan banyak sangat.

notakaki: nak tempah kek lapis cikserai? o(^^o) (o^^)o