bila kertas di gulung

bila kertas digulung? bergulung gulung la jawabnya. hihihi.. ha, apa kes pulak sara ni? tetiba tajuk post pasal kertas gulung. mari sini nak cerita. gulung kertas ni hobi sara la. hobi masa rajin je. kalau kerajinan tak ada, jangan harap boleh gulung kertas ni.. 

alah, gulung kertas kan senang je. tapi apa faedah yang dapat bila gulung kertas ni? ha, ini sara suka. bila kertas tu dah siap digulung, puas hati la. hihi sebenarnya seni gulung kertas ni ada nama dia. 

quilling. kalau awak rajin, boleh lah cari kat internet. masa mula mula sara tahu pasal quilling ni, semua sara selongkar. best, sebab cantik.tak nak cerita panjang panjang. sara nak tunjuk gambar pulak macam mana rupa kertas gulung tu.


quilling

 quilling 2

quilling 3

quilling 4

quilling 5

quilling 6

quilling 7

quilling 8

 kalau nak tengok lagi banyak seni quilling ni, boleh singgah blog:

nak lagi banyak? cari sendiri. ini blog yang sara selalu singgah. kat blog mereka pon banyak link ke blog berkaitan quilling. 

selamat mencuba!


2 comments: