testimoni alfalfa shaklee - kisah benar saya

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. hari ini nak kongsi kisah benar lepas saya amalkan alfalfa shaklee. kira testimoni diri sendiri la. sebelum ni selalu baca testimoni orang lain je kan.  saya ni punya banyak masalah kesihatan sejak dulu lagi. lepas kejadian accident hari itu, lagi bertambah masalah kesihatan. tapi semua tu ada hikmahnya. kalau tak ada masalah kesihatan, tentu saya tak kenal dan jatuh cinta dengan produk shaklee ni.

masalah saya sebelum kenal dengan alfalfa shaklee ialah  resdung dan ada masalah sembelit tapi tak teruk sangat. kalau nak disenaraikan lagi memang banyak. dulu pernah juga buat rawatan resdung. mak saudara suruh cuba. sebab memang tak tahan. selalu sangat bersin. ala, rawatan yang buang ulat tu. memang tak percaya, tapi bila dah buat, ya Allah, banyak sangat ulat yang keluar. macam ulat buah. penuh satu mangkuk. kalau keadaan sekeliling tu ada habuk, jangan harap la boleh duduk lama. sekejap je dah bersin.habis menenyeh seluruh muka sampai merah.

 lagi satu masalah yang paling tak best bila makan makanan laut. saya ni sangat suka makanan laut. tapi bila makan je terus rasa gatal muka. kalau orang lain, mungkin lepas makan baru rasa. saya ni dah tahap kronik kot. baru je telan suapan pertama, dah rasa. kadang kadang tu, tengok je orang lain makan, sebab tak sanggup nak hadapi risiko. sedih kan?

Alhamdulillah, lepas kemalangan bulan 5 tahun lepas, saya mula kenal shaklee. dan dari situ jugalah perkenalan dengan alfalfa bermula. saya amalkan alfalfa shaklee sejak bulan 9 2013. padanya mulanya, tujuan asal amalkan alfalfa ni untuk turunkan berat badan. tapi bukan itu sahaja kesannya, masalah resdung saya pon makin berkurang. sekarang ni kalau nak makan makanan laut, dah tak teragak agak lagi. tak perlu tenyeh muka sampai merah lagi lepas makan. saya juga dah boleh membuang dengan sempurna. 

disebabkan sifat ingin tahu, saya buat satu eksperimen. saya tak makan alfalfa selama 2 hari. 2 hari je tau. Ya Allah, sungguh tak selesa tubuh ni. rasa gatal gatal resdung kembali lagi. jerawat dah mula naik. sembelit pon datang menyerang walaupun saya minum air yang banyak. lepas dah buat eksperimen yang meyeksa diri tu, saya teruskan kembali pengambilan alfalfa shaklee. Alhamdulillah, kesihatan saya kembali seperti biasa.

 tak sanggup rasanya bila alfalfa tak ada.

sempena bulan promosi alfalfa shaklee ni, rebutlah peluang keemasan ni. sama sama kita usaha dapatkan manfaat untuk kesihatan kita melalui alfalfa. kalau boleh, saya nak semua yang ada masalah resdung cuba alfalfa ni. memang bagus. bukan satu manfaat yang kita dapat, tapi banyak tau. kalau ubat kat klinik yang belum tentu semulajadi kita sanggup cuba, apa kata alih angin kepada suplemen semulajadi shaklee pula.

untuk dapatkan maklumat lanjut berkenaan suplemen Shaklee, hubungi:
Sara [Nurul Maisarah]
Shaklee ID: 914468
Sms/whatsapp: 0189030794
email: vitaohvita[at]gmail[dot]com
Fb page: vita oh vita