Ramadhan dah dekat, persediaan awak macam mana?

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Hari ini dah hari rabu. Insya Allah, lagi empat hari, iaitu hari ahad kita akan menyambut kedatangan bulan Ramadhan bulan yang mulia. Bulan mulia yang amat dinantikan oleh semua umat Islam. Sara pun sama, turut teruja untuk menyambut kedatangan bulan mulia ini. Sara harap sangat bulan ramadhan ini akan jadi ramadhan yang lebih baik berbanding tahun tahun yang lalu. Ramadhan dah dekat, persediaan awak macam mana? 

Persediaan sara? Macam  biasa saja. Tak adalah fikirkan pasal menu berbuka puasa sangat. Hahaha sara terfikir nak gandakan amal ibadat yang selama ni terasa selalu tak cukup saja. Kalau boleh, sara nak khatam Al-Quran bulan ramadhan tahun ini dan tambah lagi mana mana yang kurang. Maklumlah, tahun lepas, berpuasa dalam keadaan yang tidak berapa sihat. Jadi, agak culas sedikit. Nak buat apa pun serba serbi tak kena. Sempat jugak merasa berbuka berpuasa di hospital. Sumpah! Sedih sangat. Nasib baik mak ada temankan. Tahun ini, Insya Allah harap sangat dapat puasa dengan baik.

Tahun ini jugak, kali pertama sara nak berpuasa dengan produk Shaklee. Tahun lepas, kenal Shaklee lepas raya. Menyesal pulak sebab lambat kenal Shaklee tapi semua tu dah diaturkan kan? Allah Maha Mengetahui. Masa raya tu, tak nampak berseri sangat la sebab tak sihat sangat kan. Antibodi pon masih lemah lagi masa tu. Hidup masih bergelumang dengan ubat berpaket paket. Naik jemu nak makan ubat. Orang lain semua berseri seri, sara seorang je yang berkepit dengan tongkat. Tahun ini, sara pon nak berseri seri jugak macam orang lain. Tongkat dah lama tolak tepi.

Macam mana nak cantik? Dengan set kulit cantik Shaklee ni la. Makanan untuk kesihatan dalaman. Pernah dengar tak orang cakap, kesihatan yang baik bermula dari dalam. Kalau dalam dah sihat, luar pun mesti sihat kan? Bila dah sihat, ia akan datang sekali dengan pakej cantik. Orang yang sihat akan kelihatan cantik. Orang yang cantik luaran, belum tentu dalamannya sihat.

ESP shaklee
ESP boleh tahan sehingga 2 bulan penggunaan

vitamin e shaklee
vitamin E - penggunaan selama 4 bulan

vitamin c shaklee
vitamin c - penggunaan untuk 6 bulan

b complex shaklee
vitamin b complex - penggunaan untuk 4 bulan

nak lebih cantik dan sihat bulan puasa ni? cepat cepat dapatkan vitamin ini. dah la tahan lama, harga pun mampu milik. pemilihan vitamin bergantung kepada bajet anda. boleh bermula dengan ESP dahulu. bulan bulan yang akan datang, boleh tambah satu satu vitamin yang lain. 

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:
Sara [Nurul Maisarah]
Shaklee ID: 914468
sms/whatsapp/telegram: 0189030794
Fb page: vita oh vita
Penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia.